دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9 – دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به صدا و پری آمپلیفایر

دستگاه شنود سیم کارتی اپل N9 به روزترین دزدگیر سیمکارتی با برد نامحدود و مجهز به سنسور حساس به صدا است. زمانی که N9 سیگنال صوتی دریافت کند، به صورت اتوماتیك با شماره معین شده تماس می‌گیرد. شنود N9 را می‌توان به صورتی تنظیم کرد که هر زمانی با شماره سیمکارت دستگاه تماس حاصل شد، دستگاه به صورت اتوماتیک شروع به کار کرده و صدا را به پشت خط تلفن برساند.

دستگاه شنود اپل دارای دو میکروفن کوچک، مخفی و با حساسیت بسیار بالا است که به راحتی صداهای اطراف را انتقال می‌دهد. این دستگاه هیچ گونه محدودیت فاصله و مکانی ندارد و از هر کجای ایران می‌توان با یک تماس، صدای محیط را کنترل کرد. هر جایی که امکان برقراری تماس با موبایل باشد، می‌توان به مکان مورد نظر دسترسی داشت.

دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9 – دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به صدا و پری آمپلیفایر
دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9 – دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به صدا و پری آمپلیفایر

دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه N9

دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل مجهز به پری ‌آمپلی‌فایر (Pre Amplifire) و تقویت کننده صدا است و می‌توان آن را مجهزترین و به روزترین دستگاه شنود سیمکارتی صدا در جهان با برد نامحدودنامید.

با قرار دادن یک سیم‌کارت (تفاوتی در اپراتور آن وجود ندارد و کلیه سیم‌کارت‌های ایرانسل و همراه اول و رایتل و … قابل استفاده هستند.) به راحتی می‌توان صدای محیطی که دستگاه در آن قرار دارد را بدون جلب توجه، شنود کرد.

این دستگاه به صورت مخفیانه کار شنود را انجام می‌دهد و در حین کار از دستگاه نه صدایی بلند می‌شود و نه نوری ساطع می‌شود. فقط کافی است N9 را در محلی قرار داد که از دید دیگران مخفی بماند.

دستگاه شنود سیم کارتی اپل N9 این قابلیت را دارد که هر وقت صدایی را بشنود، با شماره ذخیره شده در دستگاه تماس برقرار می‌کند و صدای محیط را منتقل می‌کند. علاوه بر این می‌توان طوری تنظیمش کرد که هر وقت شنود کننده بخواهد، با شماره سیم‌کارت موجود در دستگاه تماس گرفته و خود دستگاه به طور خودکار فعال شده و صدای محیط را منتقل کند.

این دستگاه مجهز به سنسور حساس به صدا است و پس از قرار دادن در محیط به محض اینکه فردی وارد محل شود دستگاه به صورت اتوماتیک با شماره مورد نظر تماس برقرار کرده و صدای محیط را برای سمت دیگر خط ارسال می‌کند.

با کمک دزدگیر Appel N9، فاصله کاربر تا محل مورد نظر مهم نیست زیرا هرجا که امکان برقراری تماس با موبایل برقرار باشد می‌توان به آن محل دسترسی داشت و صدای محیط را مخفیانه شنود کرد. اگر صدای محیط قطع شود بعد از دو دقیقه به حالت انتظار (Standby) می‌رود. این مزیت باعث می‌شود که در مصرف باتری صرفه‌جویی شود. زمان فعالیت دائمی دستگاه شنود اپل ۳ تا ۴ ساعت است و می‌تواند به مدت چهار روز در حالت آماده به کار، شارژ خود را حفظ کند.

دستگاه شنود دو طرفه اپل برای کسانی که مایلند از رفت و آمد‌های منزل و محل کارشان، در زمان غیبتشان مطلع شوند مناسب است. دزدگیر اپل که از یک قوطی کبریت هم کوچکتر است این امکان را فراهم می‌کند تا هر کسی بتواند بفهمد در نبودش، در محل مورد نظرش، چه اتفاقاتی می‌افتد.

مشخصات دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9

  • زمان فعالیت دائمی: ۳ الی ۴ ساعت
  • زمان فعالیت آماده به کار: ۴ روز
  • شعاع دریافت صدا توسط میکروفون: ۱۰ متر
  • قابلیت فعال / غیرفعال سازی از راه دور: دارد
  • تعداد میکروفون داخلی: ۲ عدد
  • امکان تماس از دستگاه به موبایل: دارد
  • امکان تماس از موبایل به دستگاه: دارد
  • سنسور صوتی: دارد
  • قابلیت افزودن باطری اضافه: دارد
دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9 – دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به صدا و پری آمپلیفایر
دستگاه شنود سیم کارتی دو طرفه اپل N9 – دزدگیر Appel N9 با سنسور حساس به                                                صدا و پری آمپلیفایر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.