بخار‌شور با بخار خشک (اکوویتا آروماتیک) – ecovitta قدرتمندترین دستگاه بخارشوی جهان

مدل آروماتیک بخارشور (بخارشوی) اکوویتا نسل تازه‌ای از سری بخارشوی‌های این برند است که در کنار خاصیت تمیزکنندگی قدرتمند و راحت دارای ویژگی ها است. Ecovitta Aromatic دارای ویژگی‌های خوشبوکنندگی و درمانی است که در مدل‌های قدیمی وجود نداشت.

آیا از اثرات مخرب و سرطان‌زا مواد شیمیایی شوینده مطلع‌اید؟ تا به حال شده که نسبت به شستشوی وسایل اتاق کودک خردسال خود با استفاده از مواد شیمیایی دچار نگرانی شده باشید؟ بخارشوی اکوویتا ساخته شده است تا بدون استفاده از هیچ مواد آلاینده‌ای به پاکسازی سطوح شما بپردازد.

بخار‌شور با بخار خشک (اکوویتا آروماتیک) - ecovitta قدرتمندترین دستگاه بخارشوی جهان
بخار‌شور با بخار خشک (اکوویتا آروماتیک) – ecovitta قدرتمندترین دستگاه                                       بخارشوی جهان

با استفاده از دستگاه بخارشوی اکوویتا آروماتیک شما می‌توانید با استفاده از فشار بخار داغ تولید شده توسط این وسیله انواع سطول مختلف را تمیز کنید.

همراهی سرهای مختلف ارائه شده در پکیج این دستگاه باعث می‌شود که شما این امکان را داشته باشید که به راحتی گوشه‌ها، لبه‌ها و زوایای دیوار و کف اتاق را به راحت‌ترین روش ممکن پاک کنید.

اکوویتا این قابلیت را دارد تا سطوحی همانند سرامیک و کاشی، فرش و موکت، پرده، چرم و پلاستیک، پنجره‌ها و سطوح شیشه‌ای و… را با استفاده از فشار بخار داغ و به سرعت تمیز کند. این مسئله و همینطورر وجود سرها و حوله‌های پاک‌کننده مختلف باعث می‌شود که عملیات تمیزکردن تمامی سطوح در کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود.

این محصول دارای ۲ سال گارانتی و بارکد قابل استعلام شرکت سازنده بوده و به همین خاطر اصالت آن تضمین شده است.

یکی دیگر از ویژگی‌های جذابی که در مدل Aromatic اکوویتا وجود دارد قابلیت «رایحه درمانی» است. رایحه درمانی یکی از روش‌های باستانی درمان و پیشگیری از بیماری‌های گوناگون در شرق دور است. همراه با مدل آروماتیک، شیشه‌های محلول معطر ۱۰۰ درصد طبیعی نیز در صورت تمایل، به شما اهدا خواهد شد. با چکانیدن ۳ تا ۴ قطره از این محلول در هر لیتر از هم خواهید توانست از مزایای خوشبو کنندگی و درمانی آن استفاده کنید.