خودکار ضبط صدا مخفی – ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره

خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره بهترین وسیله برای ضبط صدای مخفی و دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی است. خودکار ضبط صدای مخفی از یک صفحه نمایش OLED برخوردار است. این خودکار پنج کاره توانایی پخش موسیقی و فایل های ضبط شده را دارد. خودکار پنج کاره دارای باتری ۲۶۰ میلی‌آمپر ساعتی است که توانایی ۲۵ ساعت ضبط صدای مداوم دارد.

همچنین این خودکار از قابلیت کاهش نویز و سنسور حساس به صدا برخوردار اسکه که لذت استفاده از آن را چند برابر می‌کند. از این خودکار می‌توان به عنوان کارت حافظه برای انتقال فایل های مختلف استفاده کرد. خودکار ضبط صدا دارای نور لیزر با برد بالا است که در قسمت ابتدایی خودکار قرار دارد.

خودکار ضبط صدا مخفی – ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره
خودکار ضبط صدا مخفی – ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره

توضیحات خودکار ضبط صدا مخفی

خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره دارای ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی برای ذخیره صداهای ضبط شده است. این خودکار دارای یک صفحه نمایش دیجیتالی OLED برایی نمایش اطلاعات است. کاربر می‌تواند از این خودکار برای گوش کردن به موسیقی باا فرمتهای MP3 , WMA استفاده کند. خودکار ضبط صدای پنج کاره دارای سنسور حساس به صدا است که می‌تواند به محض تشخیص صدا شروع به ضبط آن کند و اگر صدا قطع شود به حالت انتظار (Standby) در می‌آید.

این خودکار دارای یک باتری لیتیومی ۲۶۰ میلی‌آمپری است که امکان ضبط صدا تا ۲۵ ساعت را به کاربر می‌دهد. بسیار بادوام و کم مصرف است، با اتصال به لپ‌تاپ یا کامپیوتر می‌توان باتری را شارژ کرد و یا اطلاعات حافظه را به سیستم منتقل کرد. همچنین این خودکار از قابلیت کاهش نویز برخوردار است که می‌تواند صداهای اضافی اطراف را به راحتی کاهش دهد یا حتی آن‌ها را حذف کند. می‌توان از این خودکار به عنوان کارت حافظه برای انتقال فایل‌ها استفاده کرد. این خودکار دارای یک لیزر با برد بسیار زیاد است که می‌توان از آن برای اشاره به نقاط مختلف استفاده کرد.

خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره دارای قابلیت تکرار (a-b) است که کاربر با انتخاب یک بخش مشخص از فایل می‌تواند آن را به صورت مکرر گوش دهد. خودکار ضبط صدای پنج کاره دارای یکمیکروفون و بلندگو داخلی برای ضبط و پخش با کیفیت صدا و موسیقی است. کاربر می‌تواند هنگام نوشتن مطالب در کنفرانس، کلاس و یا هرجای دیگر همزمان صدای مورد نظر خود را به راحتی ضبط کند. بدنه فلزی سبک و سایز مناسب، این خودکار را نسبت به سایر رقبا خود در بازار بی‌همتا ساخته است.

مشخصات خودکار ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره

  • پخش فایل‌های MP3 و  WMAبدون نیاز به کامپیوتر
  • دارای بلندگوی کوچک برای پخش صداهای ضبط شده
  • قابل استفاده به جای فلش USB
  • ذخیره صداهای ضبط شده به صورت جداگانه جهت جست و جوی راحت‌تر
  • دارای باتری لیتیومی
  • دارای سنسور حساس به صدا
  • ۲۵ ساعت ضبط صدا به صورت جداگانه
  • دارای ۱۶ گیگابایت حافظه
  • دارای لیزر با برد بالا
خودکار ضبط صدا مخفی – ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره
خودکار ضبط صدا مخفی – ضبط صدا خبرنگاری پنج کاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.