دوربین کوچک مینی دی وی Q7

دوربین Mini DV Q7 ریزترین دوربین جهان با قابلیت عکس‌برداری فول اچ‌دی (Full HD) است. این دوربین ۲ مگاپیکسلی قابلیت فیلم‌برداری با رزولوشن ۴۸۰ × ۶۴۰ دارد. دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7 از کارت حافظه (Micro SD) پشتیبانی می‌کند و قابلیت ارتقا تا سقف ۳۲ گیگابایت دارد. فیلم‌ها و عکس‌های گرفته‌ شده توسط دوربین مینی دی‌وی Q7 را می‌توان در کارت حافظه قابل ارتقای این دوربین ذخیره کرد. باتری دوربین Q7 Wi-Fi mini DV از جنس لیتیم پلیمر است و می‌تواند تا ۱ ساعت فیلم‌برداری و عکاسی کند. بدنه کوچک و آلومینیومی این دوربین باعث شده دستگاه بسیار سبک و قابل‌حمل باشد و گیره کلیپسی که در پشت دوربین قرار دارد این امکان را می‌دهد که به راحتی آن را بر روی جیب و یا هر‌ قسمت دیگر لباس آویزان، و از کار‌های خود در طول روز فیلم‌برداری کرد.


دوربین وای فای دوربین وایرلس دوربین مینی دی وی دوربین مخفی Full HD دوربین سنسوردار
دوربین کوچک مینی دی وی Q7فروشگاه اینترنتی

دوربین Q7 WiFi mini DV توانایی ضبط فیلم با کیفیت VGA ۴۸۰ × ۶۴۰ و QVGA ۲۴۰ × ۳۲۰ دارد. این کیفیت فیلم‌برداری برای دوربینی به این کوچکی بسیار شگفت‌انگیز است. سرعت فیلم‌برداری دوربین مینی دی‌وی ۱۵ فریم بر ثانیه است و فیلم‌های ضبط‌ شده با فرمت AVI در کارت حافظه این دوربین ذخیره می‌شود. دوربین Q7 مجهز به حسگر تصویر CMOS است. می‌توان این دوربین را به سیستم عامل‌های iOS /Android / Windows متصل کرد و فیلم‌های گرفته شده را بر روی سیستم ‌عامل‌های فوق اجرا کرد.

دوربین کوچک دوربین مینی دی وی دوربین مخفی ریز دوربین مخفی سنسوردار
دوربین کوچک مینی دی وی Q7فروشگاه اینترنتی کوبکو

عکس‌های گرفته‌شده توسط این دوربین با فرمت JPEG و با کیفیت فوق‌العاده ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ گرفته می‌شود، یعنی این دوربین توانایی ضبط عکس با کیفیت Full HD را دارد. سایز کوچک دوربین بی‌سیم Q7 این قابلیت را می‌دهد که فرد آن را با خود به هر جایی برده و در هر جایی مخفی کند. حتی می‌توان از این دوربین به عنوان دوربین مخفی در خانه، محل‌کار و… استفاده کرد.

مشخصات دوربین بی‌سیم مینی دی‌وی Q7

  • قابلیت فیلم‌برداری و عکاسی
  • پشتیبانی از حافظه Micro SD تا ۳۲ گیگابایت
  • فرمت فیلم‌برداری VGA و QVGA  و AVI
  • دارای سنسور حساس به صدا
  • فرمت عکس JPEG
  • کیفیت عکس ۱۹۸۰ × ۱۰۸۰
  • سرعت فیلم‌برداری ۱۵ فریم بر ثانیه

همچنین می توانید سایر دوربین ها مانند دوربین فیلمبرداری مینی دی وی T8000 و دوربین Mini DV MD80 را نیز مشاهده و بررسی کنید.

دوربین وای فای دوربین بیسیم خرید دوربین wifi دوربین سنسوردار خرید دوربین مینی دی وی دوربین سنسوردار
دوربین کوچک مینی دی وی Q7فروشگاه اینترنتی کوبکو