دوربین مخفی دکمه ای بدون نیاز به باتری

دوربین دکمه ای یک دکمه‌ مجهز به دوربین مخفی است که به هیچ عنوان جلب توجه نمی‌کند و کاملا مخفی است. دکمه دوربین‌دار قابلیت فیلم‌برداری و عکس‌برداری به صورت مخفیانه و با کیفیت عالی دارد. این دکمه بر روی هر لباسی قابل نصب است. از ویژگی‌های دکمه دوربین‌دار می‌توان به خاصیت لرزش (ویبره) اشاره کرد، یعنی با هر بار زدن دکمه، عکاسی یا فیلم‌برداری ویبره زده و کاربر می‌تواند از صحت انجام این فرامین (دستور عکاسی و فیلم‌بردرای و…) آگاه شود.


دوربین مخفی دوبین مخفی دکمه ای دوربین مخفی کوچک
دوربین مخفی دکمه ای بدون نیاز به باتری.فروشگاه اینترنتی کوبکو

در نسل جدید دوربین‌های دکمه‌ای باتری حذف شده است و در اثر حذف باتری ابعاد دوربین بسیار کوچک‌تر از قبل شده است. با حذف باتری به منظور تامین انرژی دوربین امکان اتصال آن به پاور‌بانک و یا دستگاه‌های همراه نظیر موبایل و تبلت وجود دارد. این امر باعث می‌شود تا زمانی که حافظه دستگاه پر نشده و تا زمانی که پاوربانک و یا موبایل انرژی دارد، بتوان ساعت‌ها به فیلم‌برداری پرداخت.

دکمه دوربین‌دار از کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند، با دسترسی به این حافظه دیگر نگرانی بابت حجم فیلم ذخیره شده باقی نخواهد ماند. فیلم‌های ذخیره شده را با استفاده از رابط USB 2.0می‌توان به لپ‌تاپ یا کامپیوتر با سرعت بالایی انتقال داد.

همچنین می توانید ویژگی سایر دوربین ها مانند دوربین مخفی فلشی و دوربین مینی دی وی مدل Full HD SQ11 را نیز مشاهده و بررسی کنید.

دوبین دکمه ای دوربین مخفی ریز لنز مخفی ریز
دوربین مخفی دکمه ای بدون نیاز به باتری.فروشگاه اینترنتی کوبکو

مشخصات دوربین دکمه‌ای

  • طراحی فشرده
  • سرعت انتقال بالا رابط USB 2.0
  • پشتیبانی از کارت جافظه تا ۳۲ گیگابایت
  • کابل رابط ۲ متری
  • قابل دریافت انرژی از پاوربانک
  • فیلم‌برداری خودکار بدون نگرانی اتمام حافظه
  • قابل اتصال به آداپتور و فیلم‌برداری نامحدود
دوربین مخفی دوربین مخفی ریز دوربین مخفی دکمه ای دکمه لنز دار مخفی
دوربین مخفی دکمه ای بدون نیاز به باتری.فروشگاه اینترنتی کوبکو