ردیاب جیبی چند منظوره

طراحی این ردیاب کوچک را شاید بتوان یکی از نقاط قوت این ردیاب کاربردی دانست. طراحی کوچک و گرد و وزن سبک آن باعث می‌شود شما بتوانید از آن در هرجایی و به هرشکلی استفاده کنید: می توانید این ردیاب کوچک را درون جیبتان قرار دهید، آنرا دور گردن بیاندازید، آنرا از کیفتان آویزان کنید یا آنرا به جایی وصل کنید. همین ها باعث شده تا این ردیاب مناسب استفاده برای کاربردهای متفاوتی شده باشد. از ردیابی کودکان و سالمندان گرفته تا امکان استفاده برای ردیابی محموله های باری و خودرو و وسایل نقلیه.


ردیاب جیبی ردیاب شخصی مکان یاب موقعیت یاب
ردیاب جیبی چند منظوره
.فروشگاه اینترنتی کوبکو

عملکرد ردیاب جیبی چند منظوره

ردیاب T8  یکی از بهترین سیستم های ردیابی برای مکان یابی استفاده می‌کند. این ردیاب علاوه بر استفاده از سیستم GPS مجهز به سیستم های AGPS و LBS نیز هست که امکان ردیابی و مکان یابی در مکان های سربسته و کور را ایجاد می‌کند و قادر است در صورتیکه حامل ردیاب یا همان هدف ردیابی از نقطه تحت پوشش ماهواره خارج شد نیز بتوان بر اساس مسیر و مسافت های طی شده قبلی، مکان حدودی را حدس زد.

ردیاب جیبی ردیاب T8 ردیاب شخصی مکان یاب کوچک ردیاب چند منظوره موقعیت یاب
ردیاب جیبی چند منظوره.فروشگاه اینترنتی کوبکو

عملکرد ردیابی نیز در این دستگاه بدین صورت است که می‌توان هم آنرا به طور دسته یا تا ۱۶۰۰۰ نقطه برای بررسی های بعدی در حافظه‌ی داخلی بایگانی کرد یا به صورت لحظه به لحظه می توان نتایج حاصل از مکان یابی و رهیابی را برروی گوشی موبایل مشاهده کرد و یا اینکه از طریق پیامک متنی در موقعیت مکانی هدف مورد ردیابی آگاه شد. T8  این قابلیت را نیز دارد که در حالت استندبای قرار بگیرد و در صورت تشخیص حرکت یا تغییر در موقعیت مکانی بر اساس مختصات جغرافیایی شروع به کار کند و ضمن ارسال پیام هشدار برای کاربرد ردیابی کننده و عملیات ردیابی و مکان یابی را به صورت خودکار شروع کند و در حافظه خود ذخیره کند و یا از طریق اپلیکیشن های موبایلی مخصوص که برای هر دو سیستم حاصل ios  و android طراحی شده نتایج مکانیابی را نمایش دهد.

ردیاب چند منظوره ردیاب جیبی مکان یاب شخصی موقعیت یاب ردیاب کوچک
ردیاب جیبی چند منظوره.فروشگاه اینترنتی کوبکو

همچنین می توانید ردیاب های مشابه مانند ردیاب خودرو با قابلیت ثبت مسافت های پیموده شده و ردیاب ریموتی خودرو ۲سیمکارته را نیز بررسی کنید.