ساعت موبایلی اندروید لمسی U9 – یک تلفن همراه بسیار کوچک و قدرتمند

ساعت موبایلی هوشمند U9 یکی از بهترین و ارزان‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار است. صفحه نمایش ۱.۴۴اینچی این ساعت، LCD و رزولوشن آن ۱۲۸ × ۱۲۸ است که نسبت به قیمتش بسیار مناسب است.

U9 دارای باتری لیتیومآیون ۲۳۰ میلی‌آمپری است که در مدت ۲ ساعت بطور کامل شارژ می‌شود و تا ۳ ساعت هنگام مطالعه شارژ را نگه می‌دارد. ساعت مچی هوشمند U9 با سیستم عامل‌هایAndroid و ios سازگار است و از طریق بلوتوث به گوشی‌ها با سیستم عامل‌های ذکر شده متصل می‌شود.

ساعت هوشمند U9 هم برای آقایان و هم برای بانوان قابل استفاده است. این ساعت قابلیت تماس بلوتوثی را دارد، یعنی کاربر می‌تواند با استفاده از این ساعت و اتصال آن توسط بلوتوث به گوشی همراهش به راحتی از طریق U9 تماس بگیرد.

برنامه‌های گام شمار و یاد‌آور خواب بصورت پیش‌فرض برروی این ساعت نصب است. برنامه گام شمار (Pedometer) با شمارش تعداد گام‌ها میزان تقریبی کالری مصرف شده را به کاربر گزارش می‌دهد.

برنامه یادآور خواب (Sleep monitoring) یک برنامه مناسب برای افراد پرمشغله به حساب می‌آید. زیرا به کاربر یادآور می‌شود که چه زمانی برای خواب بهتر است.

همچنین این ساعت دارای تب اعلان است و یکی دیگر از امکاناتش قابلیت ضد سرقت (Anti-lost) آن است، این قابلیت به گونه‌ای است که وقتی از گوشی متصل شده حدود ۸ الی ۱۰ متر دور شود، ساعت شروع به اخطار دادن می‌کند. از دیگر برنامه‌های مهم ساعت U9 می‌توان به ماشین‌حساب، تقویم، ارتفاع‌سنج، فشارسنج و ساعتزنگ‌دار اشاره کرد. وزن این دستگاه تنها ۳۴ گرم و سایز آن ۰.۹ × ۳.۹ × ۲۷سانتی‌متر است. این ساعت در رنگ‌های آبی، صورتی، مشکی و سفید تولید می‌شود.

همچنین می توانید سایر ساعت ها مانند ساعت موبایلی هوشمند GT08 را نیز مشاهده و بررسی کنید.

ساعت موبایلی اندروید لمسی U9 - یک تلفن همراه بسیار کوچک و قدرتمند
ساعت موبایلی اندروید لمسی U9 – یک تلفن همراه                           بسیار کوچک و قدرتمند