دستگاه ضبط خبرنگاری دوربین دار

ضبط خبرنگاری دوربین دار، یک دستگاه کوچک، سبک و قابل حمل است. این دستگاه کوچک چند کاره قابلیت ضبط صدا و فیلمبرداری با کیفیت HD را دارد. ضبط خبرنگاری دوربین دار در واقع یک ضبط کننده‌ی صدا، یک شنود حرفه‌ایی، پر‌قدرت، کوچک، مجهز به دوربین فیلم‌برداری با کیفیت است. این ضبط کننده دوربین‌دار دارای ۴ گیگابایت حافظه داخلی است و برای خبرنگاران، دانشجویان و همه کسانی که مایلند ضبط صدا و شنود، حتی فیلم‌برداری مخفیانه انجام دهند، مناسب است. این دستگاه صدا‌های مکانی را که از آن خارج شده اید را شنود، و ضبط می‌کند و شما می‌توانید در فرصت مناسب صداهای ضبط شده را گوش دهید. این دستگاه سنسور حساس به صدا دارد و هنگام سکوت در محیط، دستگاه به حالت آماده به کار می‌رود.


ضبط خبرنگاری دوربین دار دستگاه ضبط خرید ضبط دوربین دار
دستگاه ضبط خبرنگاری دوربین دار.فروشگاه اینترنتی کوبکو

دستگاه ضبط ضبط خبرنگاری دوربین دار دوربین HD
دستگاه ضبط خبرنگاری دوربین دار.فروشگاه اینترنتی کوبکو

کاربرد دستگاه ضبط خبرنگاری دوربین دار :

دوربین HD این دستگاه بسیار پر‌قدرت است و در هر شرایطی امکان فیلم‌برداری دارد. دستگاه ضبط صدای خبرنگاری، کاهش دهنده نویز دارد و در مکان‌های بسیار شلوغ و پر سر و صدا قابل استفاده است و به راحتی می‌توانید صدا‌های محیط را ضبط کنید. همانطور که می‌بینید این دستگاه کوچک به تنهایی همه تجهیزات خبرنگاری را در بر گرفته و هر خبرنگاری را از ابزار و تجهیزات متنوع خبرنگاری بی‌نیاز می‌کند.

پیشنهاد می کنیم ویژگی سایر ضیط صداها مانند مینی ضبط صوت خبرنگاری دیجیتال و دستگاه ضبط صدا هوشمند Lander LD-76  را نیز مشاهده و بررسی کنید.

ضبط خبرنگاری دستگاه ضبط دوربین دار شنود حرفه ای خبرنگاری
دستگاه ضبط خبرنگاری دوربین دار.فروشگاه اینترنتی کوبکو