دستگاه ضبط صدا لندر مدل LD-71i

دستگاه ضبط صدای هوشمند Lander-LD71  یک دستگاه شنود حرفه‌ایی با طراحی بسیار باریک و منحصر به فرد و با بدنه‌ایی از جنس آلومینیوم است. این دستگاه ضبط صدا بسیار سبک بوده و جیبی و قابل حمل است.


ضبط صدا هوشمند دستگاه ضبط لندر
دستگاه ضبط صدا لندر مدل LD-71i . فروشگاه اینترنتی کوبکو

دستگاه ضبط صدا برای خبرنگاران و مصاحبه‌های خبرنگاری و تمامی افرادی که نیاز به ضبط صدای محیط اطراف دارند، مناسب است. می‌توان با اتصال دستگاه ضبط صدای هوشمند به سیم ورودی تلفن ثابت از دستگاه ضبط صدا برای شنود مکالمات تلفنی منزل، دفتر و محل کار استفاده کرد، با همین روش می‌توان مکالمه تلفن همراه را ذخیره کرد.

دستگاه خبرنگاری حرفه ای ضبط صدا لندر دستگاه ضبط خبرنگاری
دستگاه ضبط صدا لندر مدل LD-71iفروشگاه اینترنتی کوبکو

مشخصات دستگاه ضبط صدا لندر LD-71i : 

حافظه داخلی دستگاه ضبط صدای خبرنگاری ۸ گیگابایت است. می‌توان در حافظه جانبی این دستگاه به مدت ۲۳ ساعت ضبط صدا انجام داد. حافظه بالای دستگاه این امکان را به کاربران خود می‌دهد که از آن به عنوان دستگاه پخش کننده موسیقی (MP3 Player) استفاده کنند. علاوه بر همه این کاربردها، می‌توان از این دستگاه به عنوان رادیو استفاده کرد.

دستگاه ضبط صدا  Lander-LD71 دارای سنسور VOR (سنسور حساس به صدا) است. در صورتی که این سنسور فعال باشد با دریافت کوچکترین سیگنالی توسط سنسور دستگاه، شروع به ضبط صدای محیط می‌کند. در صورتی که صدای محیط قطع شود دستگاه به حالت آماده به کار (Standby) در می‌آید. این سنسور باعث صرفه‌جویی در مصرف شارژ دستگاه می‌شود.

پیشنهاد می کنیم سایر ضبط صداها مانند دستگاه ضبط صدا هوشمند Lander LD-76 را نیز بررسی کنید.

ضبط صدا سنسوردار خرید ضبط صوت دستگاه ضبط صدا دیجیتال
دستگاه ضبط صدا لندر مدل LD-71i . فروشگاه اینترنتی کوبکو