دستگاه ضبط صدا پیشرفته Lander-LD75i

دستگاه ضبط صدای هوشمند Lander-LD75i یک دستگاه ضبط صدای حرفه‌ایی، یک میکروفون مناسب خبرنگاری، یک شنود پرقدرت تلفن و همین طور یک MP3 Player است. دستگاه ضبط صدای لندر صدا‌های مکان مورد نظر را، شنود و ضبط می‌کند، که می‌توان در فرصت مناسب به صدا‌ها گوش داد.


ضبط صدا لندر ضبط صدا خبرنگاری
دستگاه ضبط صدا پیشرفته Lander-LD75i. فروشگاه اینترنتی کوبکو

بررسی تخصصی دستگاه ضبط صدا پیشرفته Lander-LD75i :

این دستگاه شنود مجهز به سنسور حساس به صدا  (Voice Operated Recording یا VOR) است و با دریافت کوچک‌ترین صدایی شروع به ضبط صدا کرده و در صورت سکوت به حالت انتظار (Standby) می‌رود. ضمن اینکه می‌توان طوری تنظیمش کرد که با زدن یک دکمه به صورت مداوم صدای محیط را ضبط کند. سنسور حساس به صدا باعث صرفه‌جویی در مصرف باتری می‌شود.

ضبط صدا لندر دستگاه خبرنگاری حرفه ای ضبط صوت هوشمند
دستگاه ضبط صدا پیشرفته Lander-LD75iفروشگاه اینترنتی کوبکو

می‌توان با اتصال دستگاه ضبط صدای هوشمند به سیم ورودی تلفن ثابت از دستگاه ضبط صدا برای شنود مکالمات تلفنی منزل، دفتر و محل کار استفاده کرد، با همین روش می‌توان مکالمه تلفن همراه را ذخیره کرد.

این ضبط از فرمت‌های MP3 ,WMA ,MP-1 ,MP-2 ,WAV برای پخش فایل‌ها پشتیبانی می‌کند. کاربر می‌تواند به راحتی حافظه ضبط خبر‌نگاری Lander LD75-i را فرمت کند. این ضبط دارای ساعت دیجیتالو زنگ‌دار، امکان بررسی فایل‌های ذخیره شده و دارای بلندگو و میکروفون داخلی است. کاربر می‌تواند روی فایل‌های خود در این ضبط رمز گذاشته تا از دسترسی هر شخص به غیر از خودش به فایل ها جلوگیری کند.

همچنین می توانید سایر ضبط صداها مانند دستگاه ضبط صدا خبرنگاری Lander LD75-i را نیز بررسی کنید.

دستگاه خبرنگاری
دستگاه ضبط صدا پیشرفته Lander-LD75i . فروشگاه اینترنتی کوبکو