ساعت رومیزی دوربین دار استیل – مجهز به دوربین مخفی فیلم‌برداری Full HD با سنسور حرکتی

ساعت رومیزی دوربین دار فلزی با بدنه ای از جنس استیل علاوه بر ظاهر زیبا مجهز به یک دوربین فیلمبرداری مخفی با کیفیت Full HD است و قابلیت ضبط صدا، فیلم‌برداری و عکاسی را دارد. با این مزایا می‌توان امنیت خانه، محل کار و هر مکان مورد نظر را به این ساعت سپرد. این ساعت رومیزی رم‌خور است و کلیه تصاویر و صداهای موجود در محیط را به صورت کاملا نامحسوس ضبط می‌کند و در کارت حافظه‌ای که درونش تعبیه شده، ذخیره می‌کند.

توضیحات ساعت رومیزی دوربین دار استیل

ساعت رومیزی دوربین دار فلزی با بدنه‌ای از جنس استیل علاوه بر ظاهر زیبا مجهز به دوربین فیلمبرداری مخفی با کیفیت Full HD و با فرمت AVI است. باتری این ساعت لیتیومی قابل شارژ است. در هر بار شارژ می‌تواند ۹۰ دقیقه به طور مداوم فیلم‌برداری کند که در مقایسه با محصولات مشابه زمان بسیار بالایی است.

ساعت رومیزی دوربین دار استیل علاوه بر فیلم‌برداری، عکس‌برداری نیز انجام می‌دهد. تصاویر را با فرمت JPG و با کیفیت بالایی ذخیره می‌کند. این ساعت رم‌خور است و تا ۳۲ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند. ساعت رومیزی دوربین‌دار دارای زاویه دید عریضی است. که این زاویه دید کمک می‌کند فضای بیشتری در هر فریم ذخیره کند.

با قرار دادن این محصول در محل مورد نظر به محض ورود شخص در محل، کلیه تصاویر و صدای شخص و یا اشخاص به صورت کاملا نامحسوس ضبط می‌شود. در خیلی از موارد سارقین بعد از ورود به محل با قطع سیستم مدار بسته به خیال خود به هدف خود رسیده‌اند ولی با وجود این دستگاه تمام تصویر آنها ضبط شده است.

ساعت رومیزی دوربین دار استیل - مجهز به دوربین مخفی فیلم‌برداری Full HD با سنسور حرکتی
ساعت رومیزی دوربین دار استیل – مجهز به دوربین مخفی فیلم‌برداری Full HD با سنسور حرکتی

مشخصات ساعت رومیزی دوربین دار استیل

  • قابلیت فیلم‌برداری Full HD
  • قابلیت عکس‌برداری
  • دارای سنسور حرکتی
  • رم‌خور و پشتیبانی از حافظه تا ۳۲ گیگابایت
  • فرمت فیلم‌برداری AVI
  • فرمت عکس‌برداری JPG
  • ۹۰ دقیقه فیلم‌برداری به صورت مداوم
  • باتری لیتیومی با قابلیت شارژ
ساعت رومیزی دوربین دار استیل - مجهز به دوربین مخفی فیلم‌برداری Full HD با سنسور حرکتی
ساعت رومیزی دوربین دار استیل – مجهز به دوربین           مخفی فیلم‌برداری Full HD با سنسور حرکتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.