ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار – ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI

ساعت رومیزی دیجیتال دورربین دار دارای یک دوربین مخفی است. این ساعت دیجیتال مجهز به سنسور حرکت و سنسور صدا است، بلافاصله بعد از گرفتن سیگنال از طریق سنسور‌های ذکر شده، به صورت کاملا سری فیلم‌برداری و عکس‌برداری را انجام می‌دهد.

ساعت دیجیتال رومیزی دارای یک کنترل از راه دور است که کار با این ساعت را آسان و راحت می‌کند اما در صورت فعال بودن سنسور حرکتی و سنسور صدا دیگر نیازی به کنترل از راه دور نیست و به صورت خودکار با شروع حرکت و یا شنیدن صدا شروع به کار می‌کند. ساعت دوربین‌دار دارای وای‌فای است و امکان تماشای فیلم و عکس را از راه دور فراهم می‌کند.

ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار - ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI
ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار – ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI

توضیحات ساعت رومیزی دوربین دار

یک ساعت رومیزی فوق‌العاده زیبا که با یک دوربین مخفی تجهیز شده و بلافاصله پس از دریافت سیگنال از سنسور‌های حساس به حرکت و حساس به صدای آن شروع به فیلم‌برداری می‌کند.

این ساعت دیجیتال دوربین مخفی دار می‌تواند بهترین نگهبان و محافظ خانه، محل کار و اتاق کودک شما باشد.چرا که داشتن چشم سوم کاملا نامرئی در قالب یک ساعت زیبا که مطابق با استاندارد‌های روز ساخته شده و قابلیت شنود و فیلم‌برداری با بهترین کیفیت ممکن را داشته باشد، همیشه جذاب و اغلب یک رویا بوده؛ رویایی که حالا محقق شده است.

ساعت دوربین‌دار دارای وای‌فای است و امکان تماشای فیلم و عکس را از راه دور فراهم می‌کند.ساعت دیجیتال دوربین‌دار مجهز به سنسور حساس به حرکت، دارای کابل رابط HDMI، مجهز به ریموت کنترل، و با قابلیت فیلم‌برداری با کیفیت Full HD است.

همچنین می توانید سایر ساعت های رومیزی مانند ساعت رومیزی با دوربین مخفی با قابلیت زنگ هشدار و ساعت رومیزی دوربین دار طرح گرد با سنسور حرکتی را نیز بررسی و مشاهده کنید.

ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار - ساعت رومیزی سنسور‌دار با رابط HDMI
ساعت رومیزی دیجیتال دوربین دار – ساعت رومیزی                            سنسور‌دار با رابط HDMI

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.