خودکار با جوهر نامرئی – روان نویس با جوهر محو شونده

روان نویس با جوهر محو شونده یا خودکار با جوهر نامرئی ، یک روان‌نویس جادویی است. این خودکار در ظاهر مانند روان‌نویس معمولی است، اما جوهری محو شونده و نامرئی دارد می‌توان بارها و بارها نوشت اما بعد از چند ساعت دیگر اثری از آن نخواهد ماند. هدیه‌ایی شگفت‌انگیز برای افراد منحصر به ‌فرد و یک ابزار شوخی عالی است که مطمئنا هر کسی با دیدن و استفاده از این محصول، شگفت زده خواهد شد.

توضیحات خودکار با جوهر نامرئی

 

خودکار با جوهر محو شونده در ظاهر مانند یک روان‌نویس معمولی است و به هیچ وجه جلب توجه نمی‌کند. این روان‌نویس نامرئی دارای جوهری محو شونده است، که می‌توان بارها نوشت اما بعد از چند ساعت دیگر اثری از نوشته نمی‌ماند.

خودکار محو شونده برای اولین بار توسط نیرو‌های امنیتی دولت کمونیست آلمان شرقی در زمان جنگ سرد برای نگارش نامه‌های محرمانه استفاده ‌شد. دانشمندان در آن زمان با استفاده از فرمول‌های شیمیایی توانسته بودند جوهری ابداع کنند تا توسط آن بتوانند نامه‌های محرمانه‌ایی بنویسند.

برای کسانی که در خانه فرزند کوچک دارند حتما پیش آمده است که فرزندان مخفیانه با خودکار یا روان‌نویس دیوار، لباس و یا هر کاغذ دم دست را بنویسند. روان‌نویس جادوئی تمامی نگرانی‌ها را از بابت نوشته شدن دیوار و کاغذهای مهم توسط کودکان برطرف می‌کند.

خودکار با جوهر محو شونده می‌تواند خودکار مناسبی برای تمام حامیان محیط زیست اعم از دانش‌آموزان، دانشجویان، و تمام کسانی که به تمرین کردن در چرک‌نویس عادت دارند، باشد.

خودکار با جوهر نامرئی - روان نویس با جوهر محو شونده
خودکار با جوهر نامرئی – روان نویس با جوهر محو شونده

با این روان‌نویس نیاز به چرک‌نویس نخواهد بود چون بعد از چند ساعت هیچ اثری از متن روی کاغذ، نخواهد ماند؛ و در مصرف کاغذ صرفه جویی، و به محیط زیست کمک بزرگی می‌شود.

جوهر این خودکار دارای موادی است که پس از نوشتن مطلب؛ بعد از چند ساعت نوشته محو شده و هیچ اثری از نوشته و جوهر روی کاغذ نمی‌ماند. این خودکار اطرافیان را شگفت‌زده می‌کند و یک هدیه جالب برای افراد منحصر به‌ فرد است.

خودکار با جوهر محو شونده یک ابزار شوخی عالی هم هست و می‌توان به وسیله آن به راحتی سر به‌ سر اطرافیان گذاشت، مطمئنا هر کسی با دیدن و استفاده از این محصول، شگفت زده خواهد شد.

خودکار با جوهر نامرئی - روان نویس با جوهر محو شونده
خودکار با جوهر نامرئی – روان نویس با جوهر محو شونده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.