مینی ضبط صوت خبرنگاری-ضبط صوت مخفی

دستگاه ضبط صدای دیجیتالی جدیدترین مینی ضبط صوت خبرنگاری دیجیتال موجود در بازار است. این دستگاه بدنه آلومینیومی با ابعاد (۵mm × ۱۸ mm × ۴۵ mm)، و تنها ۹۵ گرم وزن دارد. این دستگاه ضبط صدا فوق‌العاده کوچک و سبک است و از میکروفون Digital Voice Recorder Mini پشتیبانی می‌کند که بسیار حساس است و کوچک‌ترین صدا را به صورت شفاف و مخفیانه ضبط می‌کند. این دستگاه برخلاف مدل‌های دیگر دارای باتری بسیار قدرتمند و بادوامی است که اجازه ضبط صدا به طور مداوم و طولانی را به افراد می‌دهد.


ضبط خبرنگاری ضبط صوت مخفی
مینی ضبط صوت خبرنگاری-ضبط صوت مخفی . فروشگاه اینترنتی کوبکو

باتری این دستگاه ضبط صدا لیتیومی، بادوام و با قابلیت شارژ است و در کمتر از ۳۰ دقیقه شارژ می‌شود. این دستگاه را می‌توان با استفاده از رابط موجود در بسته‌بندی به لپ‌تاپ و کامپیوتر متصل کرد. از این طریق می‌توان هم دستگاه را شارژ کرد و هم اطلاعات ذخیره شده در حافظه را به سیستم با سرعت بالایی منتقل کرد. بالا بودن ظرفیت باتری و حافظه Mini Digital Voice Recorder این قابلیت را می‌دهد که به طور مداوم ۱۳ ساعت صدا با فرمت WAV، WMA ، MP3 ضبط کرد و ۸ ساعت به صورت مداوم پخش صوت با فرمت WAV داشت، علاوه بر این دستگاه ضبط صدای دیجیتال می‌تواند ۹۶ ساعت در حالت آماده به کار (Standby) پشتیبانی کند.

ضبط صوت خبرنگاری ضبط مخفی ضبط صوت دیجیتال
مینی ضبط صوت خبرنگاری-ضبط صوت مخفی.فروشگاه اینترنتی کوبکو

حافظه داخلی مینی ضبط صدا دیجیتال :

دستگاه ضبط صدای دیجیتالی دارای ۸ گیگابایت حافظه داخلی است. با این حافظه دیگر نباید نگران حجم اطلاعات ذخیره شده در حافظه بود. این دستگاه یک محصول جالب و کاربردی برای دانشجویان و خبرنگاران و همه افرادی که می‌خواهند ضبط صدای مخفیانه انجام دهند، است. مینی ضبط صوت خبرنگاری دیجیتال ابعاد بسیار کوچکی دارد و می‌تواند همیشه و همه جا همراه کاربرانش باشد.

پیشنهاد می کنم سایر ضبط صوت ها مانند دستگاه ضبط صدا هوشمند Lander LD-76 و دستگاه ضبط صدای هوشمند Lander-LD75i را مشاهده و بررسی کنید.

دستگاه ضبط ضبط صدای مخفیانه
مینی ضبط صوت خبرنگاری-ضبط صوت مخفی . فروشگاه اینترنتی کوبکو