ردیاب مغناطیسی خودرو همراه با آهنربای قدرتمند

ردیاب جی پی اس آهنربایی خودرو مدل CA-P3B تنها یک قطعه الکترونیکی نیست بلکه یک محافظ همراه به حساب می‌آید. ردیاب خودرو آهنربایی یک وسیله عالی پرتابل برای مکانیابی انواع خودروهای سبک و سنگین و همچنین شناورهای دریایی می‌باشد.


ردیاب آهنربایی مکان یاب کوچک ردیاب خودرو خرید مکان یاب خودرو
ردیاب مغناطیسی خودرو همراه با آهنربای قدرتمند.فروشگاه اینترنتی کوبکو

 


 

ردیاب آهنربایی CA-P3B

ردیاب آهنربایی CA-p3B یک وسیله صنعتی بسیار مقاوم است. این ردیاب ماهواره‌ای خودرو دارای یک آهنربای بسیار قوی برای اتصال به سطوح فلزی از جمله خودرو و همچنین یک باتری داخلی ۱۰۰۰ میلی آمپری که تا ۲۰ روز به صورت متوالی کار می‌کند می‌باشد که این شرایط باعث پرتابل و قابل حمل بودن این دستگاه ردیابی خودرو می‌شود.

مکان یاب ماشین ردیاب کوچک ردیاب آهنربایی موقعیت یاب مکان یاب
ردیاب مغناطیسی خودرو همراه با آهنربای قدرتمند.فروشگاه اینترنتی کوبکو

ردیاب آهنربایی خودرو ردیابی با امکانات عالی می‌باشد. مکان یاب GPS دار CA-P3B دارای یک آهنربای قوی است، که می‌توان با استفاده از آن دستگاه ردیاب را به بدنه وسایل نقلیه مانند زیر ماشین یا داشبورد یا در و هرجای دیگری از خودروی مورد نظر چسباند. ردیاب آهنربایی ماشین دارای باتری بسیار قدرتمند ۱۰۰۰ میلی آمپری است که علاوه بر شارژدهی بالا قابلیت قرار گرفتن تا ۱۲۰ روز در حالت استندبای را نیز دارد. GPS ماشین جدید به نسبت قابلیت های عالی که دارد، دارای ارزش خرید بالایی می‌باشد.

از یک جفت مغناطیسی قدرتمند، ساخته شده برای تمامی موارد، به طور امن می‌توانید این ردیاب را به هر چیز فلزی که قصد پیگیری و ردیابی آن را دارید متصل کنید. شما می توانید ردیاب CA-P3B را در پایین صندوق خودرو قرار دهید و یا آن را تحت کاپوت ماشین، کامیون یا اتوبوس قرار دهید. همچنین به راحتی می‌توان این دستگاه ردیاب خودرو را از سطحی بدون هیچگونه آسیب جدا کرد و به سطح فلزی دیگری متصل کرد.

ردیاب آهنربایی مکان یاب کوچک موقعیت یاب مغناطیسی
ردیاب مغناطیسی خودرو همراه با آهنربای قدرتمند.فروشگاه اینترنتی کوبکو