موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای

ردیاب و موقعیت یاب TK-STAR

موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR کوچک‌ترین و بهترین ردیاب موجود در بازار است. اندازه کوچک و وزن کم این ردیاب سیم کارت خور، آن را قابل حمل کرده است. ردیاب TK-STAR را می‌توان بر روی ماشین، دوچرخه، حیوان خانگی و… متصل کرد و از مکان دقیق آن‌ها با‌خبر شد. ردیاب TK-STAR دارای باتری بادوامی است که می‌تواند تا چند روز به طور مداوم کار کند. این دستگاه دارای سنسور حرکت و سنسور سرعت زیاد و سنسور ضربه است. ضد آب بودن این ردیاب باعث شده که بتوان آن را در هر شرایط آب و هوایی و موقعیتی استفاده کرد. ردیاب TK-STAR از شبکه GSM و GPRS پشتیبانی می‌کند. این ردیاب قابلیت ضبط صدا هم دارد.

موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای
موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و                                                 لحظه‌ای

توضیحات موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR

ردیاب شخصی TK-Star تقریباً در اندازه‌های یک قوطی کبریت استاین ردیاب ریز قادر است مکان‌یابی و ردیابی هر چیز ثابت و متحرکی را انجام دهد و موقعیت جغرافیایی را با اختلاف کمتر از یک متر از طریق پیامک به موبایل ارسال می‌کندمزیت عمده ردیاب تک استار ضد آب و ضد ضربه بودنش استضد آب بودن این محصول کمک می‌کند تا ردیابی را در هر شرایط آب و هوایی انجام داد.

از ردیاب شخصی TK-Star می‌توان برای کنترل ورود و خروج حیواناتی که دائما از محل زندگی فرار می‌کنند؛ برای کنترل کارمندان؛ کنترل بازاریاب‌ها؛ برای مکان‌یابی ماشینی که به امانت سپرده شده است؛ و برای مواظبت از سالمندانی که دچار فراموشی یا هواس‌پرتی هستند و یا عارضه قلبی دارند و افراد خانواده همیشه نگران گم شدن یا آسیب دیدن آن‌ها هستند و بسیاری از موارد دیگر استفاده کرد.

مکان یاب TK-Star دارای یک بند بلند همراه است که حمل و جابجایی موقعیت یاب را آسان می‌کندبه راحتی می‌توان با به گردن انداختن این دستگاه، از موقعیت جغرافیایی و سلامتی کسی که حامل ردیاب است، مطلع بود.

TK-Star این امکان را می‌دهد که بدون نیاز به فشردن دکمه خاصی و یا انجام تنظیمات خاصی، در هر لحظه صدای محیطی که ردیاب در آن قرار دارد را شنید.

برای افرادی که به صورت تکی یا گروهی به کوه‌نوردی یا کویر‌نوردی می‌روند و بیم آن می‌رود که دچار مشکل شوند و احتیاج به کمک داشته باشند ولی نتوانند موقعیت خود را اطلاع دهند، TK-Star یک راهکار عالی به حساب می‌آید چون دستگاه به راحتی موقعیت جغرافیایی را برای شماره‌ها ارسال می‌کند.

موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای
موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای

 

مدل تعقیب‌گر (Chaser) دستگاه ردیاب TK-Star تولید شده تا کمک کند در کوتاه‌ترین زمان ممکن شخص مورد نظر توسط پیامک (SMS) پیدا شود. TK-Star Chaser دارای باتری مضاعف است و به همین خاطر قابلیت ماندن در وضعیت آماده به کار (Standby) را به مدت بسیار طولانی (در حدود ۱۴ روزدارد.

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های ردیاب شخصی امکان شنود صدای محیط توسط ردیاب استدر واقع مالک دستگاه می‌تواند با برقراری تماس با شماره سیم‌کارت درون دستگاه، صدای اطراف آن را به وضوح بشنود.

مکان‌یاب دارای سنسور حرکتی یا ضربه و سنسور سرعت زیاد استسنسور سرعت در مواردی کاربرد دارد که بخواهیم بر روی سرعت خودرو نظارت و کنترل داشته باشیم در صورتی که از سرعت مورد نظر بالاتر رود سنسور فعال شده و پیام می‌دهدمکان‌یاب اگر به صورت اتوماتیک فعال شده باشد در صورتی که جسم مورد نظر شروع به حرکت کند یا دستگاه تکان بخورد به صورت خودکار فعال می‌شود و موقعیت جغرافیایی را از طریق پیامک به گیرنده اطلاع می‌دهد.

برای استفاده از رردیاب ضدآب (انفرادینیازی به تخصص خاصی نیست، تنها کافی است که سیم‌کارتی درون ردیاب گذاشته و سپس آن را روشن کرد و در محل مناسب (کیف، خودرو، کوله پشتی و…) قرار دادپس از انجام این مراحل، ردیاب انفرادی در هر لحظه مختصات جغرافیایی را به سایتی (که پس از خرید به شما معرفی خواهد کردارسال می‌کند

چنانچه بنا به هر دلیلی امکان دسترسی به اینترنت برای سیم‌کارت درون ردیاب وجود نداشت، TK-Star قادر است مختصات دقیق جغرافیایی را از طریق پیامک (اس‌ام‌اسارسال کنداین دستگاه محدود به یک اپراتور خاص نیست و سازگار با همه‌ سیم‌کارت‌های داخلی است و با هر سیم‌کارتی می‌توان از آن استفاده کرد.

روش ساده‌تری برای دریافت مختصات جغرافیایی توسط ردیاب وجود دارد که به واسطه آن امکان دریافت مختصات به وسیله اپلیکیشن موبایل اختصاصی این محصول خواهد بودمختصات ارسال شده در حقیقت یک لینک بر مبنای نقشه گوگل (Google Map) است پس از دریافت آن به راحتی و در مرورگر اینترنت‌ (Web Browser) امکان نمایش نقطه‌ای آن مکان خواهد بود.

موقعیت یاب و ردیاب ضدآب دارای دکمه درخواست کمک SOS است، که با معرفی کردن یک یا چند شماره موبایل خاص به این دستگاه می‌توان در مواقع اضطراری فقط با زدن یک دکمه درخواست کمک کرداین عملکرد بدین گونه است که با زدن دکمه SOS پیامکی حاوی درخواست کمک و آدرس موقعیت جغرافیایی برای شخص مورد نظر ارسال می‌شود.

کاربردهای موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-Star مدل تعقیب‌گر

  • کمک به کوهنوردان و گردشگران در هنگام گم شدن در طبیعت
  • کنترل دقیق رفت و آمد فرزندان
  • کنترل دوستان و اطرافیان کودکان‌تان
  • کنترل رفت و آمد کهنسالان و افراد مسن
  • کنترل رفت و آمد بیماران دارای مشکل فراموشی (نظیر آلزایمر)
  • کنترل حیوانات خانگی و پیشگیری از گم‌شدن و یا سرقت
  • کنترل مسیرهای رفت و آمد بازاریابان، نگهبان‌ها و سایر پرسنل
  • کمک به رانندگان مسابقات اتومبیل‌رانی برای پیدا کردن دوستان
  • کمک به رانندگان جاده‌ای ماشین‌های سنگین برای ارتباط با مرکز کنترل
  • نصب بر روی وسایل خانگی گران قیمت نظیر کامپیوتر و… و ردیابی آن‌ها پس از سرقت احتمالی

    ویژگی‌های اصلی
  • ردیابی انفرادی افراد
  • سیم‌کارت‌خور
  • ضد آب و ضد ضربه
  • امکان شنود صدای محیط
  • حالت آماده به کار طولانی
  • اپلیکیشن اختصاصی موبایل (برای دریافت ساده‌تر مختصات)
موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای
موقعیت یاب و ردیاب ضدآب TK-STAR – مکان‌یاب شخصی نقطه‌ای و لحظه‌ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.