ردیاب ریموتی موتور سیکلت

بدنه فلزی این ردیاب در کنار رعایت استاندارد های طراحی ضد آب و ضد ضربه در طراحی این دستگاه باعث شده تا بتوان از ردیاب Coban انتظار داشت در هر شرایط آب و هوایی مانند شرایط بارانی، برفی یا گرم و خشک، سنگلاخی و شنی عملکرد مطلوب خود را حفظ کند تا بتوان گفت می‌توان از این ردیاب ماهواره ای در هر شرایط و با هر نوع کاربردی مناسب است؛ انتظاری که در تست های انجام شده تا حد زیادی به وقوع پیوست.


ردیاب ریموتی ردیاب ضد آب ردیاب ضد ضربه
ردیاب ریموتی موتور سیکلت
.فروشگاه اینترنتی کوبکو

طراحی ظریف و نازک این ردیاب کوچک باعث شده تا بتوان از آن برای وسایل نقلیه سبک مانند موتورسیکلت یا حتی دوچرخه استفاده کرد؛ هرچند که با توجه به قابلیت های این ردیاب، این مکان یاب از نظر کارایی تفاوت چندانی با ردیاب های خودرویی ندارد.

ردیاب موتور ردیاب ریموتی مکان یاب ضدضربه موقعیت یاب ردیاب دزدگیری مکان یاب ریموت دار موقعیت یاب موتور
ردیاب ریموتی موتور سیکلت . فروشگاه اینترنتی کوبکو

سخت افزار و نرم افزار ردیاب ریموتی :

در ساخت این ردیاب از چیپست SIRF3 chip استفاده شده که می‌توان گفت یکی از بهترین تکنولوژی موجود در بین ردیاب ها است. نحوه کار ردیاب بدین صورت است ابتدا ارتباط ردیاب با  ۱۴ ماهواره GPS موجود در مدار زمین برقرار می‌شود و سپس از طریق سیم کارت موجود در دستگاه اطلاعات مکانی برای گیرنده ارسال می‌شود. در صورتی‌که ردیاب و وسیله حامل آن از منطقه تحت پوشش خارج شود، ردیاب به صورت خودکار موقعیت های مکانی ثبت شده را بر روی حافظه داخلی خود ذخیره می‌کند و پس از بازگشت به منطقه تحت پوشش به گیرنده ارسال می‌کند.

امکانات متنوعی در قسمت نرم افزاری برای کاریر در نظر گرفته شده که از طریق اپلیکیشن موبایلی مخصوص یا از طریق حساب کاربری اینترنتی که به وسیله یک مرورگر اینترنتی در دسترس است به کاربر عرضه می‌شود تا از طریق آن بتواند علاوه بر مشاهده موقعیت مکانی به صورت لحظه به لحظه، امکاناتی نظیر رکورد مسیرهای پیموده شده در گذشته یا سرعت حرکت را مشاهده کند.

ردیاب موتور سیکلت مکان یاب موتور ردیاب کوچک ردیاب سبک ردیاب ریموتی مکان یاب ریموت دار
ردیاب ریموتی موتور سیکلت.فروشگاه اینترنتی کوبکو

همچنین می توانید ردیاب های مشابه مانند ردیاب خودرو با قابلیت ثبت مسافت های پیموده شده و ردیاب ریموتی خودرو ۲سیمکارته را نیز بررسی کنید.