باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6 – روان نویس دوربیندار رم خور

باریک ترین روان نویس دوربیندار جهان با طراحی بسیار شیک و زیبا، مناسب برای خانم‌ها و آقایان است. این خودکار با مجهز شدن به دوربین مخفی، قابلیت عکس‌برداری و فیلم‌برداری با کیفیت اس‌دی (SD) را دارد. خودکار دوربین‌دار مجهز به میکروفون داخلی است که امکان فیلم‌برداری با صدا را فراهم می‌کند. خودکار دوربین‌دار از حافظه میکرو اس‌دی تا سقف ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند. روان‌نویس دوربین‌دار مجهز به باتری لیتیومی داخلی، با ظرفیت بالا و قابلیت شارژ است.

باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6 - روان نویس دوربیندار رم خور
باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6 – روان نویس دوربیندار رم خور

توضیحات خودکار دوربین دار

خودکار دوربین دار به واسطه دوربین با کیفیت SD (اس دی) توانایی فیلم برداری با فرمت AVI و کیفیت ۷۲۰ × ۴۸۰ و با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و همین‌طور عکس‌برداری را با فرمت JPEG را دارد. روان‌نویس دوربین‌دار از حافظه میکرو اس دی (Micro SD) تا سقف ۳۲ گیگابایتی پشتیبانی می‌کند. پشتیبانی از حافظه جانبی امکان ذخیره‌سازی عکس‌ها و ویدئوها را افزایش می‌دهد و علاوه بر آن خطر سوختن حافظه داخلی با جریان‌های نامناسب برق، و در نتیجه از کار افتادن کامل دستگاه، در این نسخه وجود نخواهد داشت.

این روان‌نویس دوربین‌دار یک میکروفون داخلی دارد. وجود میکروفون این امکان را می‌دهد تا بتوان فیلم‌برداری با صدا انجام داد. خودکار دوربین‌دار باتری لیتیوم داخلی با ظرفیت بالا، و با قابلیت شارژ دارد. خودکار دوربین‌دار قابلیت اتصال به لپ‌تاپ و سیستم خانگی دارد و از این طریق هم شارژ می‌شود و هم می‌توان فیلم‌ها و تصاویر ذخیره شده در حافظه را استفاده و انتقال داد.

باریک‌ترین خودکار دوربین‌دار جهان با طراحی بسیار شیک و زیبا مخصوص آقایان و خانم‌هایی که کیفیت محصول نهایی برای‌شان مهم است. مخصوص پزشکان، مهندس‌ها، وکلا و… برای فیلم‌برداری و عکاسی مخفیانه از کارخانه، اداره و دفتر کار و قابل استفاده در هر زمان و مکانی است. دوربین مخفی قرار گرفته شده در این خودکار – روان نویس به قدری کوچک است که به راحتی با چشمان غیر مسلح قابل دیدن نیست.

 مشخصات خودکار دوربین دار

  • قابلیت فیلمبرداری با فرمت AVI
  • قابلیت عکسبرداری JPEG
  • ۳۰ فریم بر ثانیه
  • امکان تنظیم تاریخ و ساعت به وقت واقعی
  • امکان یک ساعت فیلم‌برداری مداوم با یک بار شارژ
  • کیفیت فیلم‌برداری اس‌دی ۷۲۰ × ۴۸۰
باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6 - روان نویس دوربیندار رم خور
باریک ترین خودکار دوربین دار جهان BPR6 – روان نویس دوربیندار رم خور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.