کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان

دوربین ریز Mini DV MD80 یکی از کوچک ترین دوربین‌های فیلمبرداری جهان است که به واسطه اندازه بسیار کوچک خود تحت نام « دوربین بند انگشتی » نیز شناخته می‌شود. این دوربین کوچک جاسوسی امکان فیلمبرداری مخفی را برایتان فراهم می‌کند که به صورت دوربین بیسیم مخفی  از سوژه‌های خود عکاسی و فیلمبررداری کنید.


دوربین کوچک دوربین مخفی ریز دوربین فیلمبرداری کوچک دوربین بندانگشتی دوربین مینی دی وی ریز
کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان.فروشگاه اینترنتی کوبکو

در دنیای سیستم‌های ویدئویی و سیستم های فیمبرداری دیجیتال، به رکوردرهای کوچکی که قادر به ضبط فیلم با فرمت DV باشند، MiniDV گفته می‌شود. مینی دی وی ها دارای سایزها، ابعاد، اندازه، وزن، کیفیت، و قیمت‌های متفاوتی هستند. دسته‌ای از رکوردرهای Mini DV حرفه‌ای وجود دارند که دارای کاربری حرفه ای از سوی سازندگان ویدئوهای محیط وحش و ورزشی هستند، ولی انواع دوربین کوچک مینی دی وی حرفه‌ای به اندازه‌ای بالا است که برای کاربردهای روزمره توسط افراد عادی توجیه اقتصادی ندارد. از طرف دیگر اندازه و وزن دوربین‌های Mini DV با کیفیت HD واقعی مقداری بزرگ و زیاد است که افراد عادی به دنبال چنین گزینه‌هایی نیستند.

بررسی تخصصی کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان:

دوربین کوچک MD80 اصلی با بدنه فلزی و مقاوم خود و همینطور پایه‌ مستحکمی که برای آن در نظر گرفته شده است این امکان را دارد که بر روی کلیه سطوح و در تمامی زوایا نصب شود. این ویژگی و همینطور سنسور حساس به صدای دقیقی که در درون این دستگاه گنجانده شده است (حساس به صدای ۶۵ دسی‌بل) باعث می‌شود تا شما بتوانید از این دستگاه به مانند یک دزدگیر و دوربین امنیتی استفاده کنید.

دوربین ریز دوربین فیلمبرداری ریز دوربین مخفی دوربین کوچک
کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان.فروشگاه اینترنتی کوبکو

با استفاده از ویژگی سنسور صوتی حساس این دستگاه به غیر از استفاده امنیتی، شما می‌توانید به قراردادن این دوربین در قسمت‌های مخفی محل کار، منزل و… خود از صحبت‌هایی که در هنگام عدم حضور شما صورت می‌گیرد آگاه شوید. این ویژگی به والدین کودکان خردسال و همینطور سرپرستان افراد مسن کمک می‌کند تا به راحتی بتوانند وضعیت برخورد پرستار را نسبت به فرزند و یا والدین خود ارزیابی کنند.

همچنین دوربین مینی دی وی MD80 این توانایی را دارد تا بدون نصب در مکانی ثابت و همینطور بدون نیاز به پایه ثابت، در حال حرکت نیز مورد استفاده قرار گیرد. کیفیت بالای فیلم‌برداری در این وسیله سبب می‌شود که در سرعت‌های بالا (حداکثر ۱۰۰ کیلومتر در ساعت) عمل فیلمبرداری بدون افت کیفیت ادامه پیدا کند.

همچنین می توانید ویژگی سایر دوربین ها مانند دوربین مخفی مینی دی وی مدل HD U8 و دوربین انتقال تصاویر با وای فای و اینترنت را نیز مشاهده و بررسی کنید.

دوربین بند انگشتی دوربین مخفی ریز دوربین کوچک دوربین مینی دی وی ریز دوربین فیلمبرداری ریز
کوچکترین دوربین فیلمبرداری جهان.فروشگاه اینترنتی کوبکو