ردیاب شخصی ضدضربه مدل TK Star

ردیاب TK Star محصولی از شرکت چینی XE Electronics Technology Ltd. بوده که محصولات این شرکت دارای استانداردهای بین‌المللی نظیر CE, FCC, ROHS هستند. مبنای عملکردی این دستگاه بر پایه استفاده از سیستم مکانیابی جهانی  ماهواره‌ای جی پی اس (GPS) و سیستم‌های انتقال داده رادیویی (GPRS) است که در ادامه با آن بیشتر آشنا می‌شویم.


ردیاب شخصی ردیاب جیبی ردیاب کوچک
ردیاب شخصی ضدضربه مدل TK Star.فروشگاه اینترنتی کوبکو

 ویژگی‌ها و مشخصات فنی ردیاب TK Star:

  • دقیق ترین سیستم ردیابی با استفاده از سامانه AGPS
  • ضد آب و ضد ضربه با گواهینامه IP66
  • امکان مشاهده نتایج حاصل از ردیابی به صورت لحظه به لحظه بر روی گوشی تلفن همراه
  • کلاینت تحت وب فارسی
ردیاب مکان یاب ردیاب جیبی TK Star ردیاب ضد آب مکان یاب ضد ضربه
ردیاب شخصی ضدضربه مدل TK Starفروشگاه اینترنتی کوبکو
  • طراحی و ساخت

از نظر طراحی TK-Star یکی از کوچکترین و سبکترین ردیاب های شخصی موجود در بازار است. این ردیاب کوچک طوری طراحی شده تا در برابر ضربه ها و صدمات احتمالی تا حد بسیار زیادی مقاوم باشد که باعث می‌شود شما بتوانید با خیال راحت از آن در هرجا استفاده کنید؛ همچنین مکان یاب TK-Star  ضد آب بوده و در این رابطه از اصول استاندار IP-66 در طراحی استفاده کرده و موفق به دریافت این استاندارد شده است که طبق آن، طراحی دستگاه آن را قادر می‌سازد تا از قطعات داخلی خود در برابر آب، روغن، نفت و سایر سیالات غیرخورنده محافظت کند. استاندارد بالای طراحی سخت افزار داخلی این ردیاب به گونه‌ای است که در محدوده وسیع دمایی عملکرد مطلوب خود را حفظ می‌کند. طراحی کوچک، سبک و مناسب دستگاه، به شما این امکان را می‌دهد تا بتوانید علاوه بر حالت جیبی، از این ردیابکه در دسته ردیاب های شخصی دسته بندی می‌شود، به صورت دستبندی یا گردنبندی نیز استفاده کنید که با توجه به نیاز و نوع استفاده شما از آن هرکدام از حالات ممکن خواهد بود.

همچنین می توانید ردیاب های مشابه مانند ردیاب خودرو با قابلیت ثبت مسافت های پیموده شده و ردیاب ریموتی خودرو ۲سیمکارته را نیز بررسی کنید.

ردیاب جیبی ردیاب شخصی مکان یاب موقعیت یاب TK Star ردیاب TK Star
ردیاب شخصی ضدضربه مدل TK Star.فروشگاه اینترنتی کوبکو