ردیاب حیوانات خانگی با قابلیت تعریف محدوده امن

شاید بتوان گفت روزی وجود ندارد که در آن به دوستداران حیوانات خانگی افزوده نشود. شاید در نگاه اول فکر کنید منظور از حیوان خانگی سگ و گربه است، اما با اینکه درست است شاید آنها پرطرفدارترین ها باشند ولی در رده حیوانات خانگی تنها نیستند. حیوانات کوچکتر مثل همستر و سنجاب یا طیف گسترده‌ای از پرندگان و در برخی موارد خزندگان نیز جز حیواناتی هستند که امکان دارد در کنار ما زندگی کنند. علاوه بر آن حیواناتی هستند مانند اسب یا سگ های نگهبان یا پرندگان ارزشمند غیر خانگی که در خانه با ما زندگی نمی‌کنند اما آنقدر با اهمیت هستند که محافظت و مراقبت از آنها برای صاحبانشان بسیار پر اهمیت باشد. این موارد در حیوانات خانگی خلاصه نمی‌شود و در این مورد باید اشاره‌ای هم به حیوانات ارزشمند، کمیاب و تحت حفاظت آزاد محیط زیست در سطح کشور کرد؛ از حیوانات مخصوص مسابقه گرفته تا حیوانات کمیابی مانند یوزپلنگ ایرانی، شوکا، گاندو و خیلی دیگر از حیوانات دیگر زیست بوم ایران که هریک از آنها اهمیت ویژه برای همه دارند.


مکان یاب ردیاب حیوانات مکان یابی موقعیت یاب
ردیاب حیوانات خانگی با قابلیت تعریف محدوده امن.فروشگاه اینترنتی کوبکو

ویژگی‌ها و مشخصات فنی TK Star GPS Pet Tracker

  • دقیق ترین سیستم ردیابی با استفاده از سامانه AGPS
  • امکان مشاهده نتایج حاصل از ردیابی به صورت لحظه به لحظه بر روی گوشی تلفن همراه
  • امکان ردیابی در نقاط کور با استفاده از سامانه LBS
  • امکان شنود صدا در شعاع ۷ متری ردیاب برای تسهیل در پیدا کردن حیوان
  • امکان اتصال ردیاب به Wi-Fi برای مکانیابی در مساحت های کوچکتر نظیر خانه
ردیاب حیوانات ردیاب حیوانات TK Star موقعیت یاب مکان یابی خرید ردیاب حیوانات
ردیاب حیوانات خانگی با قابلیت تعریف محدوده امن.فروشگاه اینترنتی کوبکو
  • TK Star GPS Pet Tracker محصولی از شرکت XE Electronics Technology Ltd است که محصولاتش دارای استانداردهای بین‌المللی نظیر CE, FCC, ROHS هستند. مبنای عملکردی اینردیاب مانند سایر ردیاب ها بر پایه استفاده از سیستم مکان یابی جهانی  ماهواره‌ای (GPS) و سیستم‌های انتقال داده رادیویی (GPRS) است که در ادامه با آن بیشتر خواهیم شد.

همچنین می توانید ردیاب های دیگر مانند ردیاب شخصی و چند منظوره DNO110 و دستگاه ردیاب جی پی اس خودرو لندر مدل LD-55R را نیز بررسی کنید.

ردیاب حیوانات مکان یاب موقعیت یاب مکان یاب حیوانات ردیاب حیوان
ردیاب حیوانات خانگی با قابلیت تعریف محدوده امن.فروشگاه اینترنتی کوبکو