ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی – ساعت رومیزی با دوربین مخفی

ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی که با مجهز شدن به دوربین مخفی، قادر به فیلم‌برداری با کیفیت بسیار بالا و عکس‌برداری و ضبط صدا به صورت همزمان و جداگانه است، ارزان‌ترین ساعت جاسوسی موجود در بازار محسوب می‌شود. این ساعت رومیزی دارای سنسور حرکتی است و در صورت فعال بودن این سنسور، با دریافت کوچک ترین سیگنال در اطراف خود، به صورت خودکار شروع به کار می‌کند. ساعت دیجیتالی دارای یک کنترل از راه دور است که کار با آن را راحت و آسان می کند. همچنین مجهز به باتری بادوام و قابل شارژ شدن در کمتر از ۳ ساعت است.

توضیحات ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی

ساعت دیجیتال رومیزی دوربین دار یک ساعت بسیار زیبا است که به خانه زیبایی و امنیت می‌دهد. این ساعت رومیزی یک ساعت چند منظوره است، که با داشتن یک دوربین مخفی، قابلیت فیلم‌برداری وعکس‌برداری به صورت همزمان و مجزا دارد.

دوربین فیلم‌برداری این ساعت رومیزی دوربین‌دار قادر است با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه و با کیفیت بالا و وضوح ۶۴۰ × ۴۸۰ فیلم‌برداری کند. ساعت دوربین‌دار یک میکروفون پرقدرت، با امکان ضبط صدا دارد و به وسیله آن می‌توان به راحتی و با کیفیتی عالی صدا‌های محیط را ضبط کرد.

ساعت دیجیتالی دوربین‌دار مجهز به سنسور حساس به حرکت است. عملکرد سنسور حساس به حرکت به این صورت است که با دریافت اولین سیگنال حرکتی توسط سنسور، دوربین ساعت شروع به کار می‌کند.

ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی – ساعت رومیزی با دوربین مخفی
ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی – ساعت رومیزی با دوربین مخفی

در صورتی که دیگر هیچ سیگنالی از سنسور‌های دوربین دریافت نشود، بعد از ۲ دقیقه دوربین به صورت خودکار به حالت آماده به کار (Standby) در می‌آید، تا دوباره از سنسور حرکتی، سیگنال دریافت کند. علاوه بر همه این موارد می‌توان با اتصال ساعت رومیزی دوربین‌دار به کامپیوتر و یا لپ‌تاپ، از آن به عنوان وبکم استفاده کرد.

ساعت دوربین‌دار دارای باتری لیتیومی بادوام و با ظرفیت بالا است که قابلیت شارژ شدن دارد. باتری این ساعت با هر بار شارژ، توانایی ۱۲ ساعت فیلم‌برداری و تا ۲۵۵ ساعت ضبط صدا را به دوربین دیجیتالی می‌دهد.

ساعت رومیزی دیجیتال از حافظه Micro SD (میکرو اس‌دی) پشتیبانی می‌کند. این کارت حافظه تا ۳۲ گیگابایت قابل ارتقا است. تمامی اطلاعات ذخیره شده در حافظه این دوربین را می توان از طریق رابطی که درون بسته وجود دارد، به کامپیوتر انتقال داد.

قابلیت های ساعت دوربین دار

ساعت دیجیتالی دوربین‌دار دارای یک ریموت (کنترل از راه دور) است که به وسیله آن می‌توان ساعت را از راه دور کنترل کرد. کافی است نوع عملکرد مورد نظر کاربر تعیین شود، که کدام یک از اعمالعکس‌برداری، فیلم‌برداری و یا ضبط صدا مورد نظر کاربر است.

قابلیت استفاده از ریموت تا شعاع ۱۸ متر است. زمانی که سنسور حرکتی فعال شد، دیگر نیازی به کنترل از راه‌ دور نیست و این ساعت با دریافت سیگنال شروع به کار می‌کند.

در بسیاری از مواقع زمانی که سارقان وارد محلی می‌شوند، اولین کاری که انجام می‌دهند قطع کردن سیستم مدار بسته است. اگر منزل یا محل کار و… مجهز به یک ساعت رومیزی دیجیتال باشد، به راحتی می‌توان از حضور افراد مطلع شد.

این ساعت دوربین‌دار برای افرادی که از پرستار کودک و یا پرستار سالمندان استفاده می‌کنند و نگران نوع برخورد آن‌ها هستند، نیز بسیار مفید است.

همچنین مدیران و صاحبان مشاغل که مایلند بدانند در نبود آن‌ها در محل کار و دفترشان چه اتفاقی می‌افتد و بسیاری از موارد مشابه که برای اکثر مردم پیش می‌آید. ساعت دیجیتال دوربین‌دار می‌تواند تمامی تصاویر و صداها را به صورت نامحسوس ذخیره و ضبط نماید و کمک بزرگی باشد برای اینکه بتوان به راحتی کنترل اوضاع را در دست گرفت.

ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی – ساعت رومیزی با دوربین مخفی
ساعت دوربین دار دیجیتال رومیزی – ساعت رومیزی با                            دوربین مخفی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.