ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 – ردیاب خودرو همراه با دزدگیر، آژیر و ریموت کنترل

ردیاب خودرو ماهواره ای GL_202 دارای قابلیت دزدگیر، آژیر و کنترل از راه دور (ریموت) است. با نصب GL_202 بر روی اتومبیل، موقعیت جغرافیایی آن را در هر جای کره زمین که باشد از طریق اس ام اس ردیابی و اعلان می‌شود.

ردیاب خودروی ماهواره‌ای GL_202 این توانایی را می‌دهد تا رانندگان اتومبیل خود را کنترل کرده و یا در صورت سرقت از محل دقیق آن خبردار شوند. یکی از ویژگی‌های ردیاب خودروی ماهواره‌ای GL_202، دادن هشدار در موارد مختلف از جمله در زمان تصادف، باز ماندن درب‌های اتومبیل و هنگام روشن ماندن اتومبیل است.

ردیاب خودروی ماهواره‌ای GL_202 دو سیم‌کارته است و در صورت عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ و هر گونه عدم دسترسی به خط سیم‌کارت قابلیت سوئیچ سیم‌کارت‌ها به یکدیگر را دارد. این ردیاب از سیم‌کارت‌های رایج داخلی پشتیبانی می‌کند. ردیاب خودروی ماهواره‌ای GL_202 قابلیت شنود صداهای درون اتومبیل را دارد و از طریق سیم‌کارت و برقراری تماس صدا را به پشت خط می‌فرستد.

ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 – ردیاب خودرو همراه با دزدگیر، آژیر و ریموت کنترل
ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 – ردیاب خودرو همراه با دزدگیر، آژیر و ریموت کنترل

توضیحات محصول

ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 با قابلیت دزدگیر، آژیر و کنترل از راه دور (ریموت) است. با نصب این ردیاب GPS دار بر روی وسیله نقلیه خود، دیگر نیازی به قفل مرکزی و دزدگیر مجزا نخواهد بود.

با نصب Car GPS Tracker بر روی خودرو و یا سایر وسایل نقلیه می‌توان موقعیت جغرافیایی آن را در هر جای کره زمین و از طریق SMS ردیابی کرد. این امکان سبب می‌شود که رانندگان به راحتی بتوانند وسایل نقلیه خود را کنترل کرده و یا حتی در صورت سرقت ماشین، از محل دقیق آن آگاه شوند. در ضمن در کنار GPS، این ردیاب مجهز به LPS هم است. این امکان کمک می‌کند که در صورت مسقف بودن محل پارک خودرو (و یا مثلا حرکت در تونل) باز هم بتوان از محل آن به طور دقیق اطلاع پیدا کرد.

این دستگاه از چهار باند فرکانسی ۸۵۰ ، ۹۰۰ ، ۱۸۰۰، ۱۹۰۰ مگاهرتز پشتیبانی می‌کند و این بدان معنا است که این ردیاب ماهواره‌ای این قابلیت را دارد که با کلیه سیم‌کارت‌های رایج داخلی نظیر ایرانسل، همراه اول، رایتل، تالیا و… به طور صحیح کار کند. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب نسخه GL_202 امکان خاموش / روشن کردن آن با دو روش استفاده از سایت و ارسال پیامک (SMS) است.

قابلیت های دستگاه ردیاب خودرو ماهواره ای GL_202

یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های این دستگاه امکان پشتیبانی از کارت حافظه است. چنانچه بنا به هر دلیلی (عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ سیم‌کارت و…) دستگاه عمل خود را به درستی انجام ندهد، پس از رفع مشکل، دستگاه به صورت خودکار کلیه فایل‌هایی را که ارسال نکرده (و در حافظه ذخیره کرده است.) به یکباره ارسال خواهد کرد.

همینطور این ردیاب خودرو دارای قابلیت ACCIDENT ALARM و یا همان «هشدار تصادف» است. به محض وقوع تصادف در وسیله نقلیه، پیامکی به شماره‌های اضطراری ذخیره شده در دستگاه به طور خودکار ارسال خواهد کرد.

از ده‌ها امکان ریز و درشت ردیاب ماهواره‌ای GL_202 می‌توان به امکان شنود صدای درون خودرو نیز اشاره کرد. این ویژگی باعث می‌شود که آژانس‌های مسافربری به راحتی بتوانند برخورد راننده‌های خود با مشتریان را رصد کنند.

دیگر ویژگی که در این دستگاه گنجانده شده است امکان ارسال پیامک (اس‌ام‌اس) خودکار در زمانی است که خودرو از محیط از پیش تعریف شده خارج شده است. این ویژگی به مالکین نمایشگاه‌های اتومبیل و… کمک خواهد کرد تا مطمئن شوند که خودرو از مکان تعریف شده خارج نمی‌شود و در صورت خروج بلافاصله متوجه این موضوع خواهند شد.

همچنین بر روی کنترل از راه دور (ریموت) این دستگاه دکمه‌ای به نام SOS گنجانده شده است که مالکین خودرو در صورت بروز هرگونه حادثه‌ای می‌توانند با فشردن این کلید شماره‌های از پیش تعریف شده دستگاه را از وضعیت خود آگاه کنند.

مشخصات ردیاب خودرو ماهواره‌ای GL_202

  •  امکان ارسال موقعیت جغرافیایی خودرو با اتصال اینترنت و پیامک (SMS)
  • حالت هشدار تصادف (بر اساس ضربه)
  • امکان درخواست کمک (SOS)
  • دارای حافظه داخلی
  • هشدار باز ماندن درب‌های خودرو
  • هشدار ضعیف بودن باطری
  • دو سیم‌کارته با قابلیت سوئیچ سیم‌کارت‌ها به یکدیگر در صورت عدم آنتن‌دهی، اتمام شارژ و…
  • دارای کنترل از راه دور فیزیکی (ریموت)
  • قابلیت شنود صداهای درون وسیله نقلیه
  • امکان تعیین سقف سرعت (هشدار در صورت رد دادن آن)
  • هشدار روشن شدن خودرو
  • و ده‌ها امکان ریز و درشت دیگر

توجه کنید که این مدل با ریموت نسخه GL_201 که در برخی از سایت‌ها با نام GL_202 به فروش می‌رسد متفاوت است. مدل GL_201 فاقد کنترل از راه دور و امکان استفاده از SOS است.

ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 – ردیاب خودرو همراه با دزدگیر، آژیر و ریموت کنترل
ردیاب خودروی ماهواره ای GL_202 – ردیاب خودرو همراه با دزدگیر، آژیر و ریموت کنترل

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.